איך למלא כנס באמצעות קמפיין דיגיטלי
"אני לא מאמין שבאתם. אני לא מאמין שקניתם כרטיסים, הזמנתם, קבעתם ביומן, התארגנתם, נכנסתם לאוטו, נסעתם, חניתם והגעתם עד לכאן כדי לראות אותי מופיע. זה לא יאמן." ככה פתח הסטנדאפיסט ג'רי סיינפלד את המופע שלו בישראל.
"אני לא מאמין שבאתם. אני לא מאמין שקניתם כרטיסים, הזמנתם, קבעתם ביומן, התארגנתם, נכנסתם לאוטו, נסעתם, חניתם והגעתם עד לכאן כדי לראות אותי מופיע. זה לא יאמן." ככה פתח הסטנדאפיסט ג'רי סיינפלד את המופע שלו בישראל.
אנחנו תמיד אומרים שגם כשיש בעיות ואתגרים, זה בסדר כל עוד לומדים מזה ומסיקים מסקנות. שנת הקורונה החולפת ללא ספק הציבה אינספור אתגרים והורגשה בכל עסק ועסק, אבל כמו שאומרים, כגודל האתגר, כך גודל הפוטנציאל ללמידה: איך מתנהל העסק שלנו בדיגיטל בשוטף, בחירום? מה הפוטנציאלים שלנו? איך נתהל מהיום?