BLOG

בלוג










ידע זה כוח - הכוח להתמודד, לסקרן, להתקדם ולהצליח. הקסם האמיתי מתחיל כשמשתפים את הידע הזה עם אחרים. אז הנה, הידע שלנו נמצא כאן, מוגש בצורה ברורה שתעזור לכם להניע את עצמכם ואת העסק. אנחנו גאים לשתף אתכם בידע מקצועי, איכותי ומעשי, ידע שיתן גם לכם כוח.



מה למדנו על שיווק מוצרי פרימיום בדיגיטל?

עם ניסיון של מעל 10 שנים בפיתוח אתרים ושיווק בדיגיטל, למדנו דבר או שניים. אחת המסקנות החשובות שהגענו אליהן מהר מאד היא לעולם לא לשווק מוצר פרימיום עם טקטיקות של מוצר סטנדרטי. אספנו עבורכם כמה כלים, עקרונות ומחשבות על שיווק מוצרי פרימיום באופן דיגיטלי, מוצלח, אלגנטי והכי חשוב – מוביל לתוצאות.

כמה סודות מקצוע שכל אתר אי קומרס חייב להכיר

לאחר כמה וכמה שנים של עבודה אינטנסיבית עם אתרי איקומרס מכל הגדלים והסוגים, הגענו לתובנה אחת חשובה במיוחד – אי אפשר להפריד בין המותג עצמו (האתר והמוצרים) לבין הקמפיין (המודעות תקציבים אסטרטגיות). האתר, המותג והקמפיין הם אחד. נשמח להסביר.

המדריך המלא לבחירת שם הדומיין המושלם

אחת הבחירות הכי חשובות שאי פעם תעשו בעסק שלכם היא לבחור דומיין. דומיין הוא כתובת אתר האינטרנט שלכם (למשל – www.yoursitehere.com), אבל הוא גם הרבה מעבר. הצטרפו אלינו לחקור את הלמה והאיך, מעט היסטוריה ובעיקר – מה הכללים החשובים לבחירת דומיין מוצלח.

איך למלא כנס באמצעות קמפיין דיגיטלי

"אני לא מאמין שבאתם. אני לא מאמין שקניתם כרטיסים, הזמנתם, קבעתם ביומן, התארגנתם, נכנסתם לאוטו, נסעתם, חניתם והגעתם עד לכאן כדי לראות אותי מופיע. זה לא יאמן." ככה פתח הסטנדאפיסט ג'רי סיינפלד את המופע שלו בישראל. ואתם יודעים מה? ג'רי צדק. לגרום לאנשים לצאת מהבית או מהמשרד ולהגיע למקום מסויים בזמן מסויים – זה ללא ספק אתגר..

תובנות משנה של דיגיטל בתקופת הקורונה

אנחנו תמיד אומרים שגם כשיש בעיות ואתגרים, זה בסדר כל עוד לומדים מזה ומסיקים מסקנות. שנת הקורונה החולפת ללא ספק הציבה אינספור אתגרים והורגשה בכל עסק ועסק, אבל כמו שאומרים, כגודל האתגר, כך גודל הפוטנציאל ללמידה: איך מתנהל העסק שלנו בדיגיטל בשוטף, בחירום? מה הפוטנציאלים שלנו? איך נתהל מהיום? אילו תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית נחוצים לנו? כל אלו ושאלות רבות נוספות עלו וגם נענו בהצלחה בשנה האחרונה, ואנחנו שמחים לשתף אתכם כאן בתובנות: