מה למדנו על שיווק מוצרי פרימיום בדיגיטל?
עם ניסיון של מעל 10 שנים בפיתוח אתרים ושיווק בדיגיטל, למדנו דבר או שניים. אחת המסקנות החשובות שהגענו אליהן מהר מאד היא לעולם לא לשווק מוצר פרימיום עם טקטיקות של מוצר סטנדרטי.
עם ניסיון של מעל 10 שנים בפיתוח אתרים ושיווק בדיגיטל, למדנו דבר או שניים. אחת המסקנות החשובות שהגענו אליהן מהר מאד היא לעולם לא לשווק מוצר פרימיום עם טקטיקות של מוצר סטנדרטי.
לאחר כמה וכמה שנים של עבודה אינטנסיבית עם אתרי איקומרס מכל הגדלים והסוגים, הגענו לתובנה אחת חשובה במיוחד – אי אפשר להפריד בין המותג עצמו (האתר והמוצרים) לבין הקמפיין (המודעות תקציבים אסטרטגיות).
אחת הבחירות הכי חשובות שאי פעם תעשו בעסק שלכם היא לבחור דומיין. דומיין הוא כתובת אתר האינטרנט שלכם (למשל – www.yoursitehere.com), אבל הוא גם הרבה מעבר.
"אני לא מאמין שבאתם. אני לא מאמין שקניתם כרטיסים, הזמנתם, קבעתם ביומן, התארגנתם, נכנסתם לאוטו, נסעתם, חניתם והגעתם עד לכאן כדי לראות אותי מופיע. זה לא יאמן." ככה פתח הסטנדאפיסט ג'רי סיינפלד את המופע שלו בישראל.