קידום ושיווק

Online Marketing

לפני שאנחנו מתחילים בתהליך קידום ושיווק אונליין אנחנו שואלים שאלה אחת פשוטה.
מה אתם צריכים?
עוד גולשים
עוד גולשים

אחת ההתמחויות העיקריות שלנו היא הרחבת מקורות כניסת גולשים רלוונטיים לאתר שלכם. לשם כך, אנחנו מנצלים מגוון כלים חדשניים ופלטפורמות מתקדמות, החל מקידום במנועי חיפוש (SEO), דרך אסטרטגיית תוכן ודיוור מותאמת ועד שירותים חיוניים נוספים, עליהם נשמח לספר לכם כשניפגש.

מכירות אונליין
מכירות אונליין

מה שאנחנו באמת אוהבים זה להגיע בבוקר למשרד, ולבדוק בדיוק כמה ומה האתר שלכם מכר אתמול בלילה. אנחנו מכורים למכירות אונליין ואין דבר שיותר מעקצץ לנו באצבעות מלהגדיל את מחזור המכירות החודשי שלכם, תוך כדי בניית מנגנוני ROI חכמים ואופטימיזציה של רכישת וניצול מדיה.

לידים
לידים

בין אם מדובר בליד עסקי או פרטי, בישראל או בעולם – הוא כבר בדרך אליכם.

אתם תגידו מה, כמה ומי – אנחנו נדאג להביא לכם את הלידים שעושים ביזנס. בעזרת קמפיין חכם ומדויק, נשיג בשבילכם את המחיר הנמוך ביותר לליד, תוך שמירה על איכות הלידים והתכווננות לאחוזי ההמרה והסגירה הטובים ביותר.

חשיפת מותג
חשיפת מותג

Brand Awareness למותג שלכם, זה העסק שלנו. הלקוחות שלכם צריכים לדעת מי אתם ומה אתם, וזאת העבודה שלנו. אנחנו נבנה עבורכם בריף אסטרטגי מתאים, נפלח את קהלי המטרה ונבחר את המדיה והתקציב המתאימים ביותר – כל זאת כדי שתיחשפו לקהל הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון – וכל הזמן תמשיכו לדבר בשפת המותג.

Webnoise OM Online Marketing

אנחנו מתמחים במתן פתרון 360 מעלות, שכולל בניית קמפיינים במגוון פלטפורמות, קידום ב-Socials, קידום אתרים במנועי חיפוש, דפי נחיתה, פריסת מדיה, אסטרטגית תוכן – וכל זאת בהתאמה מושלמת לקול האישי של כל מותג. הידע שצברנו מאפשר לנו להציע לארגונים בכל גודל חבילת Online Marketing (או בקיצור OM) מקיפה ומותאמת בדיוק לתקציב, לצרכים ולדרישות של כל לקוח.

במהלך השנים פיתחנו התמחויות במתן פתרונות לעסקים במגוון רחב של תחומים, מ-B2B, דרך אופנה ונדל"ן ועד מוצרי מדיקל, תעשיית המזון, תעשייה כבדה, היי טק ותחומים רבים נוספים.
פתרונות
כחלק מתהליך עבודה מובנה, אנחנו בוחרים עבור כל לקוח את הכלים והזירות המתאימות ביותר לקידום העסק.
PPC
PPC
SOCIAL
SOCIAL
CONTENT MARKETING
CONTENT MARKETING
SEO
SEO
ANALYTICS
ANALYTICS
MEDIA BUYING
MEDIA BUYING
אז מה זה בעצם PPC?
קמפייני  Pay Per Click) - PPC – תשלום עבור לחיצה) מהווים את שיטת הפרסום הנפוצה ביותר בעולם, וניתנים ליישום בגוגל, בפייסבוק ובפלטפורמות רבות נוספות איתן אנו מפרסמים באופן קבוע.
לאחר שהגדרנו כמה אנחנו מוכנים לשלם עבור לחיצה, ובעזרת תכנון קפדני, אופטימיזציה מתמשכת ומעקב מתמיד, נדאג להביא לכם את התוצאות הטובות ביותר. קמפיין PPC טוב משתפר כל חודש, ומאפשר לנו להביא את הערך המקסימלי בסיכון מינימלי.

רימרקטינג, רימרקטינג ורימרקטינג.
אם נכנסתם פעם לאתר ומאז אתם נחשפים לבאנרים של אותו אתר ברחבי הרשת – יש סיכוי לא רע שזו עבודה שלנו. מנסיון, אנחנו יודעים שהתמורה הטובה ביותר נמצאת ברימרקטינג, בין אם מדובר במכירות, בלידים או העברת מסר – קהל הרימרקטינג קריטי להצלחה, ועליו נרצה לשים את הדגש.
מי משתמש ברשתות החברתיות היום? כולם. כל הזמן. מהרגע שקמים בבוקר ועד דקה לפני שעוצמים עיניים בלילה. כמה אתם רוצים להיות שם? מאוד. ה-Social הפך לחלק מרכזי מעולם הדיגיטל. כיום, זירה זו לוקחת את רוב תשומת הלב, התקציבים והחשיפה, כי היא מביאה את מירב התוצאות. אנחנו מאמינים שהזירות הדיגיטליות שלכם צריכות להיות מעניינות ועדכניות.

אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו בזירה החברתית במגוון דרכים:

בחירת הפלטפורמות המתאימות ומינון הפעילות בהן
יצירת אסטרטגיית פוסטים, המתייחסת לסוגים, מסרים, תכנים ואופי הניסוח
ליווי הפעילות תוך המלצות טכניות והסקת מסקנות בזמן אמיתי
יצירת קמפיינים שלפעמים מפתיעים אפילו אותנו ברמת האפקטיביות שלהם...

השירותים שלנו כוללים ייעוץ, הכוונה וניהול מלא של עמודים עסקיים. אנחנו מקפידים על חשיבה רעננה, חדשנית ומדויקת.
מכירים את המשפט "התוכן הוא המלך"? מנסיוננו, הוא נכון לגמרי.
בשנים האחרונות התוכן הפך לחלק משמעותי מאד מתשתיות השיווק במגוון תחומים. אנו מתורגלים היטב ביצירת ערוצי שיווק מבוססי תוכן באמצעות פלטפורמות כמו Outbrain ו- Taboola.

זה מתחיל במאמר ממוקד, ממשיך בבניית קמפיין אפקטיבי בפלטפורמה המתאימה תוך שמירה על עלות אפסית להקלקה. משם זאת כבר עבודה שלנו להשיג את המקסימום מהקהל שצברנו – וליהנות מתוצאות שבמקור התחילו בסך הכל מגולש שרצה להעביר קצת זמן פנוי.
אם פרסום מכוון תוכן הוא הזירה המיטבית עבורכם, נוכל לפתח יחד אסטרטגיית תוכן שתהיה תקפה לטווח ארוך. קיימות דרכים נפלאות ומגוונות לשווק באמצעות תוכן ולהגיע לתוצאות אפקטיביות ביותר. נסו אותנו.
Search Engine Optimization - SEO – קידום במנועי חיפוש, היא הדרך הקלאסית למקסם את אתר האינטרנט והנכסים הדיגיטליים שלכם. כל יום, עשרות, מאות ואלפי גולשים מחפשים ביטויים רלוונטיים ביותר במנועי החיפוש. ויכשימצאו, אנחנו נדאג שיגיעו קודם כל אליכם.

עץ נפל ביער – ואף אחד לא שמע אותו נופל 
לפתח אתר ולא לבצע תהליך SEO יכול להיות בזבוז של זמן, כסף ומשאבים. אתר לא אמור להיות כרטיס ביקור בלבד, הוא אמור לשרת אתכם ולהניע אליו גולשים חדשים וגולשים חוזרים. אנחנו מאמינים בביצוע עבודת הכנה ומחקר יסודי ורציני, בחירה קפדנית של הביטויים לקידום והכי חשוב – קידום יעיל וקפדני, באתר ומחוצה לו, תוך כדי חשיבה על קו מנחה אחד: איך מספקים ערך אמיתי לגולש.
אנליטיקס זה לא רק תוכנה חינמית של גוגל, אלא כותרת המקיפה את כל תחום ה-Data, המעקבים ועיבוד המידע. אנו מקפידים ליצור עבור כל לקוח בכל היקף תשתית אנליטיקס מסודרת ומאורגנת הכוללת בתוכה:
 הטמעת קודי מעקב בצורה מקצועית
 יצירת Goals – מעקב אחרי מטרות יעד כגון רכישות, לידים ומגוון הקלקות
 ניתוח נתוני גלישה לאתר והתנהגות גולשים בו
 בניית תשתיות רימרקטינג חכמות ותקינות
 בניית מעקבים, כדי לגלות בצורה המיטבית מאיפה הגיעו הפניות או הרכישות
 חיבור הקמפיינים והמדיה לכלי האנליטיקס כדי לקבל מבט-על מקיף
 יצירת דאשבורדים מותאמים אישית, בהתאם לצורך.

ועוד משהו:
סדר וארגון בתחום האנליטיקס הוא חלק מהסוד (הלא כל כך סודי) שלנו להשגת תוצאות טובות. באמצעות כלי האנליטיקס אנחנו יכולים לתת לכם תובנות – איפה כדאי להשקיע יותר? האם הדיוור שלנו הוא קריטי או שהוא בזבוז זמן? אם היה שיפור משמעותי החודש, מאיפה הוא הגיע? איזה סגמנט יכול לגדול באופן הניתן למדידה? מה התוכניות שלכם לסוף שבוע? טוב, את זה אין לנו איך לחזות (עדיין...)
רכישת מדיה גדולה באתרים היא כלי נפלא לתקשורת עם הקהלים שלכם. כיום, קיים מגוון רחב של שיטות ודרכים לפלח את הקהלים הרלוונטיים ולדייק חשיפות, גם כאשר מדובר במסות של מיליוני גולשים. בארגונים רבים, רכישת מדיה מתבצעת בצורה שרירותית וגסה, שעלולה לפגוע בניצול תקציבי הפרסום שלכם ובאפקטיביות שלו. אצלנו, רכש המדיה מתבצע בצורה קפדנית ומושכלת, תוך בחינת האלטרנטיבות והעלויות לכל חשיפה והקלקה. בעזרת ידע, נסיון ותשומת לב פרטנית, ניתן לשפר את תוצאות הפרסום בעשרות מונים, גם בזמן אמיתי, תוך כדי הקמפיין. 

בנוסף, אנחנו דואגים קודם כל למקסם את המהלך משלב התכנון, דרך הביצוע הטכני ועד למימוש. אגב, את רוב התועלת מפרסום בפלטפורמות מדיה גדולות, אפשר להפיק דווקא אחרי שהקמפיין נגמר. נשמח להסביר לכם בדיוק איך.